CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

4 ianuarie 2008

m-am hotarat.

"Mijloacele de a invinge singuratatea nu fac decat sa o mareasca. Vrand a ne indeparta de noi insine prin dragoste, betie sau credinta, nu reusim decat a ne adanci identitatea. Esti mult mai tu insuti in preajma iubitului, a bauturii sau a lui Dumnezeu. Pana si sinuciderea nu-i decat un omagiu negativ ce ni-l aducem." E Cioran

[m-am hotarat sa cred in Dumnezeu. in oricare Dumnezeu, doar sa ma ierte ca nu-L cred cu adevarat.
timpul nu rezista puterii spiritului meu. muhaha. oricum nu-i facut sa fie cunoscut, studiat, ci sa fie trait, doborat si uitat. daca cercetezi timpul il transformi in obiect si orice analiza e o forma de profanare. deci nu trebuie sa-i consacrii timp timpului.
sunt prea multe teorii despre timp. nici macar nu vreau sa-mi insusesc vreo filosofie aberanta si putin credibila. am sa-mi asum riscul caderii in timp. caci a-mi sa-mi numar bataile inimii.]
Korn - Evolution