CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

22 ianuarie 2008

social activity in my brain

oh common baby...

cica o sa sufar de nevroza..
mda.
am invatat sa inteleg/aud vesurile celor de la sepultura.. sunt mandra de mine..
asta-i marea problema la trupele astea in care solistii regurciteaza cuvinte..
azi am aflat ca defapt sunt timida. am 17 ani juma' si azi mi-am dat seama.
tot azi am fugit pana in inginerie. am mancat cartofi prajiti, am baut un ceai si am fumat 2 tigari. in doua ore am fost acasa. am fost cu mika.
si mi-am scris referatul la anatomie despre schizofrenie.
azi am vazut-o pe ea la webcam, avea fata ciudata si obosita. s-a machiat ca niciodata cu mult negru. a intrat intr-un internet si-a platit o lira. o ora a scris in continuu si o ora m-am holbat la ea. la sfarsit mi-a facut cu mana.
Sepultura - Desperate cry