CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

26 martie 2008

desen

sa inveti sa te intorci inapoi.
iata-ma in plina primavara, cu flori furate din curtile oamenilor, puse dupa ureche, plimbandu-ma pe stradutele din Trei Stejari in dimineti friguroase.
si pentru ca soarele e un tip blond cu ochii albastrii m-am indragostit de el. si ne-am plimbat de mana prin Cetatii, si am fumat cu mana dreapta - pt ca ne-am dat seama ca o tigara fumata cu mana dreapta e mai buna decat o tigara fumata cu mana stanga. uneori ne pandeam pe dupa perdea si numaram minutele cu voce tare. sau pur si simplu ne priveam.
dar intr-o dimineata n-a mai rasarit de dupa muntele de beton. nu m-a mai trezit cu tipetele lui disperate sa mergem la plimbare.
au trecut doua dimineti somnoroase si mahmure, in care singuratatea se lovea de blestematele carti cu copeta verde.
cand s-a intors, a treia zi, era altul. ochii nu-i mai erau asa albastrii si isi taiase pletele blonde. ne-am despartit.
soarele a invatat sa se intoarca inapoi. eu nu.

Nevermore - Believe in nothing