CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

30 iulie 2008

looking for the summer..


and still i stand this very day
with a burning wish to fly away
i`m still looking for the summer...

am 18 ani si beau vin demidulce. mi-am impletit codite si-am amestecat rosu cu verde. am stat la masa cu prieteni si-am vrut sa plang. dar am ras si mi-au cantat la multi ani. nu-mi amintesc sa-mi fi cantat cineva la multi ani de ziua mea.
e inca 30 si sunt singura. cred ca asa am fost mereu. sau asa mi se pare acum cand imi vine a plange si-a striga dupa copilul overretarded sa vina inapoi.
ciudat e ca nu mai vreau nimic.. azi nu mai pot sa sper. azi mi-as da toti cei 18 ani pentru inca o vara.
atunci nu simteam ca vara se va termina vreodata.
azi stau si plang si-i numar pe cei ce nu mai sunt langa mine.
de-as putea picta easrfe in violet le-as inalta in vant ca pe zmei si le-as trimite celor ce-au plecat. mi-as inmuia varful pensulei in tempera si-as inchide ochii. i-as imbratisa.
azi nu-mi doresc decat inca o vara.

Chris Rea- Looking for the summer