CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

26 octombrie 2008

incotro?

cica marile revelatii cer contexte speciale.
dar nu-i nimic special in asta lunga seara de octombrie in care am aflat cat de usor poti spune te iubesc. si-am sa ma opresc o clipa din scris ca sa rad. si apoi sa raman cu un zambet tamp pe chip, ce sper sa mi se imprime macar o vesnicie, "in numele tuturor calculatoarelor", vorba poetului chirila.
fumez pe geam si butonez aiurea prin telefon din totdeauna parca. si pentru ca am terminat de citit inboxul si m-am plicitsit de sudoku, am intrat la mesajele-sablon, folder caruia nu i-am dat importanta niciodata. si printre mesaje gen "sedinta s-a anulat" si "intarziu, ne vedem la" - de parca am fi o tara de afaceristi mereu grabiti - am dat de "si eu te iubesc".
"cacat", "ce patetic", "cristoase" si alte exclamatii n-au fost de ajung, am aruncat tigara si-am multumit firmei nokia ca mi-a usurat munca.
asa ca dragule, data viitoare cand imi trimiti mesaje amoroase si EU o sa fiu intr-o sedinta, o sa-mi fie asa de usor sa-ti raspund, gratie acestui mesaj!
ce lupta extraordinara impotriva secolului vitezei!
doamne, am trait s-o vad, ba nu, s-o citesc si pe asta. incotro? ce mai inseamna atunci "te iubesc"ul asta? o fi la fel ca "ne vedem la 5"? hai ca iar m-am intristat si cred ca acum am un motiv in plus sa ma las de fumat.
cat despre iubire... poetul chirila vorbeste mai frumos decat mine. socul insa l-am simtit si eu.

vama veche - fericire

1 vorbe:

Anonim spunea...

putini sunt cei care mai stiu sa spuna "te iubesc" din adancul sufletului...si multi cei care spun asta mecanic..fara sa simta absolut nimic.si asta pt ca multi nu mai stiu sa iubeasca.....