CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

1 octombrie 2008

the summer we had



I

imi place un film pe care inca nu l-am vazut. in seara asta l-am descoperit si mi se pare o comoara ciudata. l-am ascuns intr-un folder nou. "cafeaua nu-i cafea adevarata daca nu lasa zat in cana - octombrie". nici macar nu m-am uitat peste el. dar incet incet, se tansforma in filmul meu preferat.
am zis c-o sa fac o retraspectiva a verii lui 2008. dar e prea periculos. risc acupunctura spirituala, sub pretextul a trei cani transparente de cafea pe zi.

e iarasi frig, nebunule.



II
Decor:
soare, asfalt umed, negru-sclipitor

o duminica din octombrie ( noiembrie ar fi prea profund si trist )

ora 11 jumate
frunze in culori hippie

frig-amagitor

o banca rosie-zgariata cu cheia.

Personaje:

Rosu Mincinos

ochi de ciocolata

par castaniu-lung-desfacut, cu firul gros

statura hotarata, sani fermi, glezne umblate

unghii negre, cu oja roasa, neingrijite

esarfa magica-mov-rosu-verde-lunga-lata-inciucurata

blugi albastii, rosi jos si murdari de noroi.

pulover cum-vrei-tu-larg-lung-de lana-musai cu verde

margele verzi-groase. cu bile mari si galbene, puse la hazard de alt om cu unghile murdare.
Ceva Violet

plete pan` la umeri. castaniu-inchis. ondulat

ochi verzi-stersi. cu sprancene groase

fata patrata, fara tentaiva de cap patrat, trasaturi masculine

blugi negrii, bocanci in stil clasic, murdari de acelasi noroi

geaca neagra-cu fermoar, cu umeri proeminenti, cu nasturi rotunzi-auriu-sters

pulover negru-subtire-simplu

bratari de ate la mana. verde-mov-maro-verzui-alb-murdar

tatauj cu cheia sol la incheietura mainii stangi.

[ stiu ca ai curaj. mie mi-a fost frica de mai mult. de tasta delete sau de stiloul rosu. nu conta, gaseam mai mult cautand in amintire. dar ti-i incredintez tie. eu nu vreau sa le deformez visele. insa cheia sol e cheia. ]

III
Failure is the only way to learn till you`ve come undone.
the rest will never find out what they might have been.
Roman Fischer - We`ll never know