CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

23 decembrie 2008

































































Dear... Santa?

Ce an, domne, ce an nebun!
Esti doar un pretext perfect incadrat in context si traditie, de aia iti scriu tocmai tie, mosule.. nu mai cred de mult ca existi, ai fost mereu echivalentul unui plic cu bani si cam atat. si mai ales acum ca inca nu mi s-au uscat mucii la nas in aminitirea ochilor verzi.
N-am sa fac o cerere aka lista cu dorinte imposibile, doar aveam chef sa povestesc cu cineva. Si e prea tarziu si pare-mi-se ca doar tu mi-ai mai ramas. De cateva ore m-am intors de la tara dintr-o scurta escapada pe baza de autocar si caruta, si-a fost frig tare si cam urat. Campuri slutite oarecum de goliciunea iernii, copaci cu mutre isterice, caini ingramaditi cate 20 prin custi imaginare si cuptoare aprinse cu lemne de brad. Un soare care iese in toate pozele cu un punct negru in mijloc, babe care trag pe nas in somn si plase de rafie. eternele si scarboasele plase de rafie moldovenesti. aaa si o cutie cu oua de casa.
Asa-i ca nu intelegi nimic, mosule? Macar mai vezi sa citesti, acum ca si asa e noapte?
Nu mai vreau nimic, intelegi? Ramai in lumea fetitelor rasfatate si copiilor inocenti, eu nu mai cred in tine. Am plicul meu cu bani si-o sa ma duc sa-mi cumpar gheozdanul si manusile alea mov si ceva cadouri de trantit sub brad. aaa o sa ma duc sa-mi cumpar brad intai ca ai mei nu vor sa cumpere. Maine clar ma duc sa cumpar un bradut din piata si o sa fie al meu si al motanului si o sa-l impodobim dragut si o sa azvarlim cadouri sub el. Asa ca ma descurc si fara tine, mos mult-prea-batran.

With love,
somebody ( put something in my drink )


PS: but still... there is one thing i would like to ask you. please make sure he knows that i still care about him and that i always will. tell him there is nothing deeper in this world than his green eyes, that he smokes in the sexiest way ever and that because of him i`m listening now akon. damn. i know you aien`t gonna tell him this things and he aien`t gona read them but still. he is the only person that kept away the paranoid kid from me, thats why i respect him and feel kinda wierdo.. like a damn woman :)) whatever. just tell him, if you want... bye Santa.

1 vorbe:

Anonim spunea...

dear santa...
nici eu nu mai cred in tine.de aceea, iti spun ca nu vreau nimic.anul asta am primit tot ce mi-am dorit.nu mi-ai mai putea aduce nimic.sa fi fericit.

si tu la fel, zambet de vara...si tu la fel!