CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

7 decembrie 2008

- Langa MINE, ORIce fe-me-ie NU poa-te fi deCAT fe-ri-ci-ta !!
( nu m-am lasat.. )
- Eu nu !..
- Repet : langa mine, ORICE FEMEIE nu poate fi decat fericita..

Am fost ieri la o piesa de teatru in Art Cafe. Nu-mi place noul Art si nu-mi plac nici oamenii de acolo. Vorbesc numai despre Cambridge, atestatul la franceza, cursul de autocunoastere, blogu` lui Chirila si alte cacaturi care pretind a fi inteligente. Daca esti fata nu bei bere, bei vodka cu ceva sau suc natural. Trebuie musai sa ai un aer hippie, doar esti artist, ce pana ta! Must-have`uri: esarfa, tenesi, bratari, geanta in dungi, carti. Asculti Pink Floyd si jazz si zambesti melancolic cand gasesti prin sertare casetele cu Andre. Te imbraci din second hand, dar la banchetu` din a 12a o sa ai cea mai frumoasa rochita. Frecventezi muzee si expozitii impreuna cu fetele din clasa, niciodata singura. Daca esti baiat clar esti TRU :X:X:X ca ai placa, bike si skateshoes. N-ai pletele nici pan` la umeri, sa fim seriosi, de doi ani de cand ai intrat la liceu nu putea sa-ti creasca mai mult, dar nu-i bai ! Tu oricum asculti Pink Floyd si jazz si zambesti melancolic cand gasesti prin sertare casetele cu AnimalX ....


Ma intrebi daca m-am simtit PROST intre ei? DA. Dar nu m-am simtit proasta.
Sper ca n-am gresit cand am spus ca Pink Floyd si Frank Sinatra suna cel mai frumos la pick-up cand esti copil si nu intelegi engleza. Ca literatura franceza se citeste cel mai usor din cartile prafuite din biblioteca parintilor. Ca hainele din second sunt un protest impotriva turmei care merge la mall si un strop de apropiere si umanitate fata de cei care n-au bani. Ca atestatul la engleza e un cacat nerecunoscut si ca nu te face mai special, mai ales cand mergi la cursuri sa faci misto de accentul profei. ETC.

Niciodata nu o sa mai stau la masa cu atatea muieri. Cu o turma de muieri! Muieri care incep sa ma enerveze cand se comporta atat de fals, doar de dragul Art Cafeului. Am sa ma duc sa beau o bere in RnB cu prietenii mei. Sa vorbeasca ei intr-una despre masini sau daca Pantera canta glam sau..


Glen Hansard and Marketa Irgolova - Drown Out
http://www.youtube.com/watch?v=7RDixIqoAQc


later edit : chestiile pe care le-am scos din capu` asta sec exclud cateva persoane care sunt din lazar dar raman adorabile. cu didi in frunte! si cu hormonii ei adorabili si cu sis si cu cine mai stiu eu de pe acolo si nu ma enerveaza la culme. didi scuze, da? te rog frumos >:D<