CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

4 ianuarie 2009

147 de zile pana la vara.
"Going to California" pe repeat de doua zile. Led Zeppelin cu mine ! ( te rog )
Imi iau bacul si plec in lume. in Anglia, dupa la Amsterdam, vreau si in Belgia.
Dupa o sa plec in State. i want to live the american dream.
o sa lucrez pe o plaja mereu insorita, plina de gagici cu love in eyes si flowers in hair.
o sa ajung iarna la o mare cu maree.
o sa-mi cumpar masina. 4x4
o sa-mi fac vacanta de Craciun in Praga.
peste 10 ani o sa ma intorc sa-mi zugravesc camera. albastra?

asa mi-a zis, aproape adormise si nu sunt sigura ca vrea camera albastra. si-a strans genunchii la piept si a adormit. buzele ii se strangeau a vis frumos. cand s-a trezit, mi-a spus ca mareele lasa in urma nisip inghetat si ca Praga are gust de coniac.

2 vorbe:

Anonim spunea...

eu vreao o camera rosie.rosie ca si parul meu.rosie ca si sufletul meu.rosie ca si buzele insangerate de atatea sarutat.praga are, de fapt, gust de lichior de caramel.nu stiu de ce.mie mi-e dor de timisoara!

Unknown spunea...

145 de zile...mai e putin ce a fost greu a trecut;))...succes in indeplinirea viselor