CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

17 mai 2009

Ahhh mamacito, como te deseo :>



nebunie ! toate muierile din lume suntem horny si kinky in perioada asta ! si vrem dragoste si pipaieli la terasa si vin rosu dulce. aaaah nici nu pot zice cate am vrea, si cum ne-am lasa sanii striviti de palme mari, cu degete aspre.. si coapsele si spatele atinse..sarutate...muscate... jesus christ !!!

8-> ...

De abia ce-am venit de la ultima zi a Festivalului de Jazz, incheiat exploziv cu un concert extraordinar ARTURO SANDOVAL :x:x:x Ahh mi amor, cantame en tus brazos por el resto de mi vida y no voy a cansar de escucharte nunca !! Spirit de cuba libre, saci de cocaina invizibili, jointuri postite in loja vietii mele, fum, lumini verzi si portocalii, palme inrosite de aplauze, intuneric, liniste, explozie ! Nebunie !! Cel mai fain concert de jazz din anul asta, am tremurat si nu ma mai tineau genunchii, a fost superb !

Joi am fost la "O secunda de viata" in regia Ioan Carmazan. N-am putut sa plec si l-am mai vazut inca o data. nebunie ! Premiera la Sibiu la Casa de cultura, invitati regizorul si inca ceva oameni faini. Lansare primul numar al revistei Cenaclul de la Paltinis, redactori frumosi, revista de cultura. Sala plina de PUSTANI IDIOTI COCALARI DE LA DRAGUL COLEGIU NATIONAL OCTAVIAN GOGA, bitangi frustrati de 17 ani care se manifestau ca maimutele la auzul cuvintelor PULA, PULA PULILOR si FUTUT. si ca sa fie pana la sfarsit povestea trista, biletul a costat 3 lei si sala era jumate goala. "Cati? Trei, in pula mea!" vorba clasicului Despot.

E cel mai bun film romanesc pe care l-am vazut vreodata. Te roaga sa te droghezi, sa fi nebun, sa mori tanar, sa fugi, sa-ti bagi PULA, sa ai curaj si sa-ti fie frica, sa pleci si sa te intorci constant, sa te futi, sa bei vodka, sa fumezi mucuri de pe jos, sa te sinucizi. patru destine legate, ceva orasel de provincie, Antoaneta Cojocaru, Maia Morgenstern, Costel Cascaval si Andrei Pandele, toti in decorul unei gari. Viata pe un peron.

Frumos in cetatea noastra. Incepe Festivalul de teatru...spectacole multe si after party`uri cu actori, so let`s ride the snake !!

peace and love >:D<

2 vorbe:

Anonim spunea...

feel the snake, ride the snake, be the snake...just enjoy the ride baby!!!

alex spunea...

NU ESTI NORMALA!!! :))
plin de viata postul tau, chiar m'am amuzat...
as mai zice, dar mai n'am...
asa te vreau!!! don't stop!