CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

26 septembrie 2009

Toata viata m-am considerat open minded. fiecare cu pizda matii. pentru mine nu conteaza cum te imbraci, ce culoare ai pe unghii sau de cati ani porti aceleasi perechi de blugi.
important e cat de mult gandesti.
s-ar rascoli Motzu Pittis in sicriu de-ar stii ce-am vazut azi.
Londra e mama tarfelor.

nici nu stiu cum sa incep.

bunica-mea e babtista si a avut grija sa-mi tranteasca in brate Biblia pentru copii, aia cu ilustratii, inca de mica. am citit-o toata, mi-au placut mai ales povestile din Vechiul Testament, pentru ca in principiu nu te invata nimica rau, si SF`urile oricum fascineaza orice copil.
si-mi amintesc povestea cu Iona trimis sa-i povatuiasca pe locuitorii din Ninive, cetatea plina de tarfe si curvari.
sau de cetatile Sodoma si Gomora, distruse de focul din cer pe vremea lui Avraam.
azi am inteles ca singura parte fantastica din povestile astea e prezenta lui Dumnezeu autotputerincul care avertizeaza, incearca sa salveze si in caz contrar pedepseste. ca defapt Londra ar putea oricand inlocui cetatile din Biblie.
dar astia n-au dumnezeu.
n-am vazut in viata mea atatea tarfe cate am vazut azi. grase libidinoase care se varsa in fustite scurte si manca ca scoafele tot ce apuca. bitange cu tulei la putza care isi pun o tona de machiaj si accesorii sclipicoase ziua in amiaza mare, poponari cu peruci si par pe piept, metrosexuali care se dau cu gloss pe strada, care mai de care mai dezbracati, vopsiti in o mie de culori, vampe ieftine cu strampenii rupti in jurul funului..
si niciun dumnezeu sa zica STOP !

pitzipoanca.org e degeaba. fetele de acolo sunt absolut decente pe langa cum is astea. te sperii ma jur....iti vine sa-ti faci cruce si sa strigi ca vrei la mata, departe de atat depravare si prostitutie.
cum dracu sa-ti pui sclipici auriu si argintiu in par si pe tot corpul in timpul zilei ? sau sa ai 130 kile si sa porti maieu pana la buric si fusta de doua palme si strampeni rupti prin care sa-ti iasa sunca ? cum sa te versi in halul asta ? cat de vaca sa fii sa iesi asa pe strada asa si sa te mai si consideri atragatoare ???
mintea mea n-a putut sa-si imagineze ca exista asa ceva in lume pana azi. cred ca trebuie sa fi pe heroina sa le intelegi..

au trecut aproape 2 luni de cand am facut sex si-mi cam trebuie. neaparat. dar niciodata n-o sa ajung ata de disperata ca tarfele astea, sa umblu asa parca imporand sa fiu regulata, macar un oral ceva, cat ma mult, anytime anywhere... mai bine imi pun direct pancarda cu FUTE-MA TE ROG..
dracu in ele, is pline de acnee toate, scarboase.. baaaaahhh iac piuc VREAU LA MAMA !!
am stat la o terasa in seara asta pentru is against the low to smoke inside ( fuck that ) chiar langa intratea intr-un club de fitze. Bamboo e comparativ, din ce am vazut la tv, doar carciuma din coltul strazii. Si-o gorila de bodyguard cocalar libidinos cu muschi si burta statea la intrate sa le verifice buletinelor fraierilor sa aiba 21.
fiecare fraier se umilea ca boul sa fie lasat sa intre, fetele trebuiau sa cante, sa-si zdranganeasca tzatzele, baietii sa para cool si siguri pe ei..si tot felul de alte atitudini pe care eu, in umilinta mea, nu le-as putea reproduce ori nota in detaliu, fiind prima data cand intalnesc asa situatie. TARFOMETRU - esti destul de tarfa sa intrii ori ba ? esti apta sa sugi, dispusa sa performezi ?
cum draq sa te rogi sa intrii intr-un club ? nu-i de ajuns ca platesc bilet ? eventual vii tu si ma rogi sa-ti fac consumatie, dar in niciun caz invers..
doamne ce lume..nu inteleg..e prea mult pentru mine.
poate e mai bine intr-un regim autoritar sau totalitar.

Trecand peste, am numarul unui gagiu din Egipt, extrem de sweet, mi l-a lasat pe nota de plata unde am luat masa in dupaamiaza asta. o sa-i trimit un mesaj, poate totusi reusesc sa fac sex fara sa fiu nevoita sa umblu imbracata ca un pom de craciun pe strada.