CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

1 octombrie 2009

to all tomorrows parties..

Stiu ca o sa va gasesc pe toti la fel. daca nu v-ati schimbat de cand va stiu cu siguranta n-o sa va schimbati intr-un an. si nici macar nu e un an. sunt copilul verii si-am sa ma intorc odata cu vara, la inceput de iunie. voi, cei care nu m-ati judecat niciodata, voi n-aveti cum sa fiti suparati acum.

si oricum mi-ar fi inghetat sufletul in sibiu. m-as fi intors la o monotonie deprimanta si la o casa mult prea pustie. alternativa era sa-mi petrec noptile in rnb iar efectul probabil imposibil de evitat. if you know what i mean...

aici n-am timp sa ma gandesc. in pauzele dintre joburi stau in aceeasi cafenea si citesc. apoi e seara.


N-am de ce sa dau explicatii. sunt suficient de "mare" sa-mi permit o pauza de la tot. si daca am plecat asa e pentru ca nu suport despartirile oficiale. sau ultima betie sau ultima noapte in rnb sau ultima data cand pipam impreuna. nu exista asa ceva. daca traim mai mult de 27 ani atunci putem imbatranii impreuna la aceeasi masa, in aceeasi crasma.


nu incape alternativa oricum. suntem toti parte unul din celalalt. prea si-au pus anii amprenta peste noi.


in acelasi timp sper sa invat sa uit. asta astept de la mine - sa-mi uit trecutul.
noaptea e cel mai greu. amintiri..secvente..voi...in fine.

fara alte explicatii..fiecare dintre voi ar trebui sa stiti ca la vara o sa-mi rup iari creierii in fiecare noapte acasa - in RnB.

si o melodie ..

1 vorbe:

vero spunea...

esti sigura ca ti-e mai bine acolo, departe de copilarie, departe de amintirile frumoase si departe de prietenii tai? eu...nu pot decat sa iti doresc sa fi cea mai fericita si sa ai puterea sa incepi o viata noua..asa cum imi pare ca isi doreste sufletul tau. :) :*:*:*:*