CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2 noiembrie 2009

Pearl Jam state of mind




Am cam uitat sa vorbesc. multe cuvinte se pot inneca usor in cafea cand iei inghitituri mari. iti trebuie doar o cafea mai amara decat gustul cuvintelor. free sugar.


am descoperit cum se recupereaza poze de pe hi5, multumesc de ajutor dude din vama, pana acum am trait in umbra ignorantei, shame on me. daca vreti va zic si voua.


ui mai sus ce am gasit. 14 mii biletul de tren pan la Ocna la 7 fara un sfert. sau fara zece. cafea care sa varsa in geanta flower power. frig si ploaie. citez "vreme ca pula". numa noi si imaginatia noastra intr-un lac fara fund. monstii sarati care ne prind de picior. cica s-o aruncat unu cu dacia in lac si nu l-or mai gasit. ala precis e conservat in sare. peste 2000 de ani .. ce?
a nu, ca nu ma mai simt inteligenta. si eram tare. poate o sa mai fiu candva. dar acum nush ce sa zic. peste 2000 de ani ce o sa fie cu ala conservat in sare?
desi nu cred ca o sa mai fie deloc.

astia ma sarbatoresc in fiecare seara cu artificii in oras, se bucura mult ca m-am mutat aici. dragii de ei, n-am idee cum sa-mi arat recunostiinta.

am vazut multi copii pe la usi strigand "Trick or treat gimme something good to eat bla bla".
si am vazut multi bostani pe la geamuri.
aducea a Craciun parca.
e fain Halloween`ul aici. da aia nu inseamna ca noi, romani prosti, tre sa ne mascam. n-are nicio legatura cu traditia si cultura noastra. desi cand eram mica faceam la tara gorile din bostani si le puneam la poatra. dar nush de ce.

Ieri am mers cu peste mult la ora pe autostrada. pluteam. chill out music. un plic in buzunar. nerabdare. volvo e masina puternica.
am vorbit 4 ore in continuu si asa mi-am amintit cuvinte pe care le ziceam doar vara. incep sa ma acomodez. quite impressing if you ask for my opinion.
asa ziceam si eu.

imi zice low battery si I should charge it dar e 3 noaptea si piuie ca draq, de ce ma injuri pisi, nu ti bine? pune-te-as la incarcat pana te electrocutezi.
insularii astia au prizele cu 3 gauri. ei oricum is cam pe invers cu toate. patetici din toate privintele.

misha, ce mai faci ?

Noul album Pearl Jam, Backspacer, e genial. merci mult Profu pentru el, I do really appreciate it. Melodia The End pare replica la melodia lui Morrison and co, acelasi cacat ( i mean pain but i do not want to be pathetic anymore )
si mi-am amintit de Jefferson Airplane si-am download`at concertul lor de la Woodstock, da io-s mai proasta de felul meu si nush sa incarc clipuri de pe youtube sa va arat si voua. daca-mi zice cineva cum sa fac, ii zis smecheria cu hi5`u`. deal ?

citesc The time traveler`s wife de Audrey Niffenegger. Claire si Henry se intalnesc cand ea are 6 ani si el 36, dar se casatoresc cand ea are 22 si el 30. Ideea e ca lui Henry ii se reseteaza ceasul biologic si se trezeste aiurea prin trecut sau viitor. dar nah, pentru corazonul meu patetic, ei lupta si se asteapta unul pe celalalt. pariez pe un borcan de zacusca ca au trait fericiti pana o murit unul dintr ei. cica e si film, dar eu in infinita-mi ignoranta, nu l-am vazut.

chiar vreau zacusca.

au revoir :)

ia da click :> and give me something to echo in my unknown futures ear ..

3 vorbe:

alex spunea...

hey, what's wrong with your british accent?
vreau si eu cafeauă cu inghitituri mari si'apoi sa'l suflu prin spatele bostanului, sa'i iasa pe nări...
am zacusca, am...
a bientot! :)

Anonim spunea...

place, place la mine schimbarea asta draguta...place la mine:)

Summer spunea...

multumesc, femeie, esti idolul meu la skinuri si alte minuntii ;))

blue eyes, cum e sibiul? :)