CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2 decembrie 2009

Mouchette 1967




Mi se cam incheie anul.. acum 12 luni pline plecam la Baia Mare si ii ziceam mamei ca merg pan` la Blaj cu Misha, la ceva chef. Imi pare rau, mama, sa-mi fie rusine.
cand m-am intors la Sibiu am pus un punct mare si-am dat enter la viata, facandu-mi revelionul imaginar prematur, intr-o imbolnaveala crunta la plamani.
cred ca anul asta am vazut cele mai multe filme, regie proprie, eu actor prinicipal, scenograf, spectator, critic, fan. Ca intotdeaua, viata a fost a mea, a fost asa cum am simtit sau am crezut. totul in viata mea s-a raportat la mine, in cel mai egoist si criticabil mod. Si totul mi se datoreaza si pentru tot imi asum culpa. si ca de obicei, nu accept pareri sau comentarii negative. e problema mea.

Am sa plec la Paris, intr-un an cam asa. nu stiu sigur cum o sa reusesc sau cand, dar stiu de ce.
apropo de galofilia-mi dezvoltata peste noapte - filmul Mouchette 1967. mi-a ramas imaginea sinuciderii ei in minte, cum se rostogoleste din deal si se inneaca in lac. si fapul ca i-au trebuit trei incercari si cauzele determinante. aa e genial si usor de gasit. e complex, m-am uitat peste critici si-am inteles si mai multe, pe youtube are subtitrare in engleza, si miros de fan si suna a greieri de sfarsit de august. un must be seen.
pour la cinematheque francaise, hai ca ne emancipam incet incet.