CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

22 decembrie 2009

Timi :x

Nu vreau sa par pitipoanca patetica ( deja am devenit obsedata de ideea de patetism verbal ) revin deci, n-are niciun rost ca oricum el nu poate sa citeasca, da va arat si voua.. :)
Pe el il iubesc cel mai tare in lumea asta dupa mama si sor`mea, uneori poate chiar mai mult, ca acuma, cand mi ingrozitor de dor de el.
El e Timi, Timisoareana in buletin, motan gasit in Parcul Cetatii acuma vreo patru toamne, aproape mort.. Am aflat de curand ca e defapt rasa norvegiana de padure, cam protejata prin lege si pe cale de dispartie.. te miri..
Am observat la tara cand eram copil si staream noaptea afara sa-nvat linistea, ca unii caini din vecini au ceva din vocea stapanului in latratura lor. discutabil intr-adevar, da in alt context bla bla.
Da` n-am sa fiu patetica sa explic cum poate fi un motan deprimat, cu mutra de nebun pierduta cu orele intr-un punct fix. sau cat de fericit e incercand sa imite un zambet de copil tamp cand ii zici ca-l iubesti. sau cat sunt de norocoasa eu ca mi-am gasit in viata asta si sufletul pereche uman si animal ;)) hehe..

Anyways, el e Timi.






3 vorbe:

alex spunea...

dar azi'noapte, printre altele, am visat o femeie cu cap de pisica verde, care locuia intr'o margine de constructie hibrida, careia am vrut sa'i fur bratarile din scrumiera de langa televizor... doar ca eu nu stiu sa fur...
pe timi l'ai luat cu tine in anglie?

Summer spunea...

pai parca ti-am trimis poza cu el ieri, poate de aia ai visat mutre de pisici.. si da te cred ca nu stii sa furi >:D< ooff suflete.. nu l-am luat cu mine, e acasa la mama mea.. l-as fi chinui numai.. somn usor >:D<

PaceTieCetatene spunea...

Inteleg ce vrei sa spui prin suflet pereche animal. Mereu am senzatia ca anumiti caini sunt sufletele mele pereche, din pacate reincarnate intr-o orma gresita. Astfel stiu ca in viata asta nu o sa prea am parte de dragoste "umana". Mie dor de Maaaareee ( asa il cheama pe caine ):(