CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

17 ianuarie 2010

E incredibila forta de regenerare a sufletului uman. azi mi-s 3 grade cu minus si maine poate 6 cu plus. azi imi ninge peste toate cladirile si strazile mi-s blocate si poate maine o sa alerg in parc cu ploaia imbibata-n amintiri. poate.
ca-n jocurile de cuvinte, certitudinea de azi mi-i incerta maine.
Cat despre ieri, uite, am uitat ce inseamna ieri. nu-mi amintesc nimic, nici cate grade mi-arata termometrul infipt in bratul stang. mercurul meu e rosu inchis de la o vreme iar gradatia s-a sters frecata de puloverele iernii.

1 vorbe:

PaceTieCetatene spunea...

Uneori eu uit chiar ce s-a intamplat cu un moment mai devreme. Stiu ca de fiecare data cand vorbesc la telefon si dupa ce inchid, lumea ma intreaba ce a zis cealalta persoana. Eu raspund " Nu mai tin minte " si imi continui prezentul facand alte chestii de care o sa uit. Pentru ca asta e viata care imi place. Pa uit lucruri dar sa am amintiri frumoase ca atunci cand mi-e gol capul sa am cu ce-l umple