CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

5 martie 2010

cea mai bunaaaa zi :D

Am primit de la Lari cartea "Flower-Power Tantra" de extraordinara si super cula ( asta suna ciudat :)) ) Claudia Golea si am citit-o intr-o zi, pe de-o parte din cauza ca mi-era cumplit de dor de-o carte scrisa-n limba muma dar si pentru ca e exact ce as vrea sa pot sa scriu candva. o sa vedeti voi :>
Ieri am zburat. zbor cu ochi albastri si british accent. tare tare dragut.
Pentru ca inevitabil timpul trece si mintenash in cateva luni o sa am 20 de ani OMG, m-am gandit sa pregatesc o lista cu things to do before.
Aici au inceput copacii sa inmugureasca si e plin de ghiocei. in fiecare zi ies in parc si stau o ora la soare. sunt foarte fericita. si seara zbor. si mi-e asa de bine. echilibru. in sfarsit. m-am nascut sa iubesc natura si s-o fumez.

1 vorbe:

alex spunea...

uiiiiiiiiiiiiiiiii.....
aici e frig si dardai cand iesi afara, e soare cu dinti si's fulgi rataciti... ma bucur ca esti bine, nu esti singura! =))