CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

24 aprilie 2008

mighty jungle

sunt o pacatoasa. scriu de zor in cartea "saptamana mare sau aventurile lui isus cristos", o idee mai mult decat tampita. ieri, spre exemplu, am inclus in carte basmul "ghe' si lupta cu balaurul". asta e blasfemie.

a inceput sa ploua nebun pe aci prin cetatea mea si-mi place. mai ales cand 4 cafele, 2 doze de beck's si jumate de lichior de menta iti umbresc privirea. prima data am crezut ca-i rimelul, pe care am inceput sa-l folosesc ca accesoriu la urban style`u asta ciudat. da` nu, era betie si era foame si poate ceva lacrimi nepoftite. hehe, cine mai crede in ele..
e deja sfarsitul lui aprilie si sunt la un pas cu piciorul stang de dorul de primavara.. pentru ca mi-e frica de toamna....noapte buna lovely city..

Led Zeppelin - Dazed and confused