CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20 aprilie 2008

pretexte

e primava serioasa, nu-i de gluma cu ea. cand ploua, cand se razbuna norii, cand se scutura florile.
m-am tot plimbat pana m-am indragotit de orasul meu sub pretextul unui asa zis nou urban mood. am aflat intamplator ca mult verde te ascunde de ochii altora prin parc, ca atb in casti la volumul 32 ascunde fundalul cu suparare al oamenilor, ca un zambet fals te poate amagi chiar si pe tine..
uite-ma iar adunand ganduri din lumi care parca au fugit de mine, din perioade pe care nu vreau sa le las sa treaca.. o vreau pe ea inapoi, o vreau cu soare prin par, cu bere si papusoi fiert, cu taxi si vama veche la casetofon!..
eh si ce. cui ii pasa? nici macar orasului, chiar daca aproape ii dadusem inima mea proasta.

ATB - Long way home