CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

30 noiembrie 2008

acum 3 luni boceam pe ascuns. imi luam la revedere`le nedrept de la vara. de la mare, caldura, insomnie, liniste si libertate. adica de la mai tot ce-o fost frumos in asa zisa my summer of love.
e ultima zi de toamna. a trecut repede sau greu? nu mai stiu si nici nu mai conteaza. nu-mi mai pasa. peste alte trei luni o a fie primavara si ai sa-mi revezi zambetul tamp. si peste alte trei luni o sa fie vara. si-atunci ai sa vezi fericirea sub chip de copila care isi da bacul. dar nici asta nu conteaza. o sa fie primavara si apoi vara. si-o sa ma opresc acolo. mai am 3 luni sa gasesc formula matematica de oprire a timpului.

[ e 11:12 si inca n-am fost la vot. pentru ca m-am trezit tarziu, intr-o paranoie plina de speranta. e soare si hainele de pat stau pe geam. nu am cafea si tigari. nu am bani sa-mi cumpar. deci de ce as mai iesi din casa, sa vad magazine pline de tigari si cutii de jacobs si sa nu pot sa-mi cumpar. de ce-am baut toti banii iar? incotro? da-mi un pachet de tigari si fa-mi o cafea si poate o sa-mi recapat inflacarearea de zilele trecute. de ce n-am tigari? de ce iarasi n-am tigari? ]

Sting - Fields Of Gold

1 vorbe:

Anonim spunea...

hai la vot cu tine maria! nu fi lenesa :)) :*:*:*