CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

1 decembrie 2008

let it be sau povesti nemuritoare din dupa amiezele vietii

am si eu obsesia mea. didi iubeste porcii, iulia vacile, mie imi plac magarii.
adica magaru ala din desenele cu ursul Pooh. magaru albastru. e genial !
inainte de a ajunge in vama vara asta am stat cateva zile la niste unchi in constanta. si dragul de varu-meu mi-a cumparat magarul asta plin cu gel de dush. a dat vreo 30 lei pe el si-am fost asa mandra si fericita. au facut multi dush cu el in vama. cu magaru adica.
intr-o incercare de paranoia, stateam in cort si cantam "eu sunt motanu danila, sunt cel mai.." din filmul veronica. sis i-a zis parca magaru danila.
de-atunci, numele asta a inceput sa aiba varii conotante. am gasit alt magar pe nume dani dar asta nu are importanta acum.
toti magarii mei albastri se numesc danila, fie ca-s clebare, jucarii de plush (n-am niciuna veritabila:D dar astept) sau stampile.
azi am vazut papuci de casa. cu toti din desene astea. evident aia cu magarul danila erau cei mai geniali. dar mama nu mi-a cumparat, oricat m-am plimbat cu ei in brate si m-am strambat la copii. pt ca "tu nu porti papuci de casa". eh si ce? puteam dormi cu ei. sau ceva de genul.
magaru danila e in genul lui Fernando y los Fernanditos. o chestie de pus la gat cu un cap de mort mare numit Fernando si gasca lui de capete de morti mai mici los fernanditos. el es mi amigo y ellos estan sus amigos. semnifica que ellos estan tambien mis amigos. adica am fost preteni, pana intr-o seara cand n-au mai avut grija de mine. nu conteaza.
cam asa e si magaru danila, dar pe el nu-l pot pune la gat.


am inceput sa scriu cu gandul la let it be. nu melodia beatlesilor, ci felul in care cred ca am ales sa-mi traiesc viata. dar nu pot. nu acum. intr-o zi in care n-o sa decupez atatia magari danila din hartia de cadouri.


am cei mai idioti vecini in blocu de vis-a-vis. de vineri si-au pus luminitele in geam si direct in fericirea mea palpaie. wtf e prea devreme. cum sa pui luminite de craciun si mosi din toamna? adica vineri era toamna. acum e iarna. ( da! s-a dus nebuna ole! ) anyway m-as fi dus la ei la usa sa le zic ca-i prea devreme. dar deja e prea tarziu. vineri vine mos nicolae. sambata am sa pun si eu luminite. :)

pace >:D<

2 vorbe:

Anonim spunea...

pentru mine magaru ala are alt nume..Marcel :D ii leit cu un bun prieten de-al meu :))

Anonim spunea...

marcel...e un bun prieten..cam bleg prieten :)) are exact aceleasi trasaturi cu magaru ala din desenele Winnie the Pooh :)) mie mi se pare tare simpatic :)