CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

14 decembrie 2008

I will always remember you



















Citat din autor necunoscut. text impersonal.

Am pacalit soarta dar legile ei au ramas aceleasi.
Acelasi timp gol intre noi, aceeasi distanta calculata in taceri triste. Vezi muntii cum se transforma in dealuri, dealurile in rauri, raurile in munti, muntii in blocuri. Vezi noaptea cum dispare, luminile se sting. E ziua, rasarit. Un cer gol de cuvinte. O luna cu mutra de sfinx si nori amestecati in dune de nisip raman in urma.
O cafea bauta cu tine se schimba in trei cafele. Cestile raman goale. Pachetele de tigari se termina constant si degetele noastre parca nu se mai ating la fel.
Am plecat a doua oara, cu o tacere de decembrie intre ochii nostri, care nu mai puteau spune nici te iubesc, nici te urasc. Nu ne mai pasa, sau nu ne-a pasat niciodata. Oricum ramanem goi, sfasaiati de nepasare. Nu ne mai prefacem, nu mai infruntam nimic, nu mai lacrimam. Nu ne mai iubim.
Tu stii ca inca te urasc, nu? Te urasc din tot sufletul.
In 13 septembrie te-am iubit cu gust de Jack Daniels, intr-o camera straina. Verdele din ochiul tau protector se amesteca in mintea mea cu vocea lui Chris Rea. Si nu-mi pasa ca suntem beti, ca suntem duri ori ne prefacem. Ca nu iubim la fel. Atunci eram liberi sa ne amestecam in acelasi ritm abrupt vietile agitate.
Din 13 decembrie nu mai esti al meu. Si pana nu o sa impartim din nou o canapea englezeasca n-ai sa mai fi. Dar asta nu-mi ia dreptul sa nu te visez, cosmarule, nu-ti ia dreptul sa-mi uzi perna cu lacrimi si sudoare. Nu mai esti al meu, nu mai sunt a ta. Suntem liberi, dar intr-o libertate pe care mintea mea imbolnavita de verde n-o vrea. N-o suporta.
Am pacalit soarta ajutata de instincte. De presimtiri si planuri B. Am mintit ordinar si-am jucat teatru de provincie, ca intr-un ultim examen. Soarta mi te-a redat, soarta mi te-a luat.
Dupa trei luni buzele tale aveau acelasi gust si aceeasi saliva a ramas imbibata in pielea mea. si acum ce? Crezi ca un dush o sa mi te stearga din mine, dupa ce m-am drogat cu miros de sex? Amintirea a ramas imortalizata in gust si miros, in suflet si in trup, in mine si in asternuturi. Si nicio soarta n-o sa le stearga in veci.
Incotro smechere? Incotro ne-am dus iarasi?
Suntem ai sortii. Doar asteptarea e a noastra. Si libertatea de a imparti o canapea intr-o zi.

Chris Rea - All summer long.

1 vorbe:

alex spunea...

cred si eu....
frumos, prea frumos... e tuching..