CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

22 februarie 2009

am visat ..



.. ca-mi faceam tatuaj si parca aveam un orgasm inimaginabil de lung, doar ca mi s-au inmuiat genunchii prea tare si-am adormit dupa doua trei minute. Maine poimaine il fac, sunt curioasa daca la sfarsit o sa am obrajii muscati sau doar un zambet pervers de satisfactie. Nu stiu daca-i bine ori rau, dar nu mi-am pus pana acum intrebarea "e ok sa-mi fac tatuaj, la incheietura mainii, and to have it for a life time?" e ok obiviously, e ok indeed, e ok however i want it to be. Mama mi-a zis, "dar daca in viitor ai sa ajungi sa.." "n-am s-ajung director, mama, promit !"
Vineri am baut pana dimineata, am ramas patru oameni beti la o masa rnb`easca murdara de prea mult scrum, ca un acoperis de casa veche nins. Vorbeam prostii. Mi-era dor de soare pentru ca ninge in continuu, nu se mai opreste, ninge ca-n pitesti, pardon povesti, cu bocancii negrii alunec, mereu de fata cu un necunoscut care chicoteste. Mereu imi vine sa injur cand ma impiedic ori alunec si se trezesc toti sa rada..
Sambata m-am trezit la 4 la amiaza, mi-a adus mama placinta cu mar si scortisara si-am baut cafea si m-am uitat la Summerstorm, filmul in germana din care n-am inteles niciodata mare lucru. Si-am mers iar in RnB si-am mai baut iar niste beri pana spre dimineata.
Ascult The Cranberries si am picioarele inghetate. Mi-e frig si ma enerveaza cand mi se face pielea gainii pe maini, ma doare. Palmele mi-s reci si degetele imi tremura a surplus de cafea si parca-mi lacrimeaza ochii. Am senzatii ciudate in stomac, de greata, de foame, de fluturi, de saruturi si de jumatati de ora eterne. Ma doare gatu de la headbanging. Dar e ok, o poezie are gust de apa calduta si murdata a unui lac in care intri cu picioarele desculte si ti frica sa nu te tai. Prin perdeaua rosie nu se mai vad nici fulgi, nici raze, nici nori, si nici tu daca-i fi la geam nu te-ai vedea. Nu mai vreau eu sa te vad.
Peste exact o saptamana e primavara .