CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

14 februarie 2009




Cool murmur of water through apple-wood
Troughs without number
The whole orchard fills, whilst the leaves
Lend their music to slumber.




The moon shone full
And when the maidens stood around the altar...

Sappho



Axycef - 1 comp / 12 ore
Erdomed suspensie - la 8 ore

Am aflat ce ( nu) o sa fac ! inainte sa mor :


n-o sa ma las de fumat niciodata ! imi place prea tare.
n-o sa continui tratamentul, de ce-as muri bolnava si de gastrita?
o sa stau in ploaie in continuare, cand o sa ploua.
o sa ma imbrac tot subtire, frigul nu ma sperie.
o sa stau pe ciment sa ma uit la oameni, daca asa vreau.
n-o sa stau intr-un spital de boli infectioase, nici sa stiu ca va dau si voua din fericirea mea.
n-o sa mor intr-o camera, galbena la fata si duhnind a medicamente.


care-i diferenta dintre apa la plamani si aprindere la plamani? dar daca le ai pe amandoua simultan .. ? mi-e frica de moarte. pana mai ieri ti-as fi ras patetic in fata si ti-as fi spus ca esti un cretin, mie nu mi-e frica de moarte !! ca intre sanatate si libertate ori armonie n-as fi ales nicidecum sanatatea. delirez, de ieri de la ora de romana ceasul merge invers si tot felul de cifre idioate apar si dispar constant pe cadran, pe pereti, pe pleoapele mele: 36, 23, 49, 15. cifre idioate, n-am de gand sa pun bilet la loto, sa se duca naibii din mintea mea...


imi place Sappho ( nush cum sa pun aici direct asa ca uite http://en.wikipedia.org/wiki/Sappho ) . cred ca-mi place asa de mult incat m-as tunde scurt si m-as vopsi blonda pentru ea. mi-am amintit ca-mi place dupa ce m-am uitat ieri la film si m-am remolipsit de dorul de buze blonde, de plaja si pensule. http://www.imdb.com/title/tt0937373/

Lovage - Sex ( I`m a ..) http://www.youtube.com/watch?v=Z4joDAJQA30

[ hormonii mei au ochii albastri ! ]

later edit :) e luni

3 zile n-am iesit din casa, dar am inceput sa ma vindec, Amoksiklav + Ketof + Aceticisteina + inhalator = de joi ma duc la scoala :) Am vazut multe desene animate, Igor, Tinker Bell, Fly me to the moon, Donkey Xote si The wild, absolut adorabile. Si la o adica, chiar nu e rau sa stai in pat, sa bei ceai cu miere si sa te sune mama mereu sa te intrebe cum te simti. :)

aaah.... Trakva - Cum te simti ?

ce-ai face daca intr-o zi mi-as lua capul in maini si ti-as striga in ureche cu buzele lui .. cum te simti?

1 vorbe:

Anonim spunea...

in 2 saptamani inviem