CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

6 iulie 2009




Baaa ce naspa ar fi sa trebuiasca sa omor un om, chiar de-ar fi cel mai psihopat pedofil din "Balcani" (ca tot se poarta stilul asta mai nou ) .
Din punct de vedere geografic, Romania e situata in spatiul carpato-danubiano-pontic. adica poate fi gasita pe harta in functie de Carpati, Dunare si Marea Neagra. Si eu cam asa ma simt, baaaa voi astia din Bucale, "capitalistii" lui Caragiale, mama voastra de b(v)ulgari !!
Oricum nu mi-s mandra de tara asta de moloz si beton, care-mi provoaca un deranj constant la stomac. Dar macar e ok ca stau in Sibiu, nu in jegul ala de capitala. Halal tara, halal capitala.
Oricum, important e ca ar fi foarte grav daca ar trebui sa omor un om candva. ar fi de-am pulea si mi-ar parea rau.
Am zis eu bine cand am zis, se umple orasul de JAVRE ENORME, nu mai sunt 7, sunt zeci. zeci de maidanezi jegosi si infometati. La blocul de langa mine locuiesc vreo 5 pe care vreau neaparat sa-i otravesc. Cat de curand. Cred ca sunt singurul om normal care doarme cu geamul deschis si ii aude, ma intreb, nu va imputiti toata noaptea, in plina vara, sa dormiti cu termopanele inchise doar ca sa nu le auziti minunatul cantecel? Sobolanilor !!!! huua rusine ba balcanilor !!

Ultimele doua luni mi se amesteca in cap. N-as putea sa-ti zic cand s-o terminat bacul, cand o inceput sau cand s-a vopsit Misha roscata. nimic nu are continuitate. Ne rupem creierii de 5 ori pe saptamana, bem ice coffee si cola, umblam ca pulile din Piata mica in Piata mare si tot asa vreo cateva ceasuri in fiecare zi. Ne trezim prin Bohemian Flow, merem acasa pe jos si adormim la Tv. In fiecare zi la noua ne uitam la Friends, daca suntem lucizi. Si nush de cat timp n-am mai vazut. aa de cand Ross o filmat-o pe Rachel cand i-o tras-o si acuma vroiau sa vada care la care s-o dat. Intr-o zi o sa-mi downloadez toate serile.

Mi-am luat bacul cu 9, 55. Yes, I`m god damn smart. Thanks. Dar la cata pula de stres am indurat si ce dureri de cap, corazon, ochi si si alte surubele am avut, chiar nu mai am putere sa reactionez. Sunt prea plictisita.
In noaptea asta fugim la Timisoara. Pe 30 iulie fac 19 ani si ma gasesti la Folk You. Dupa pe plaja Corbu, ma fut pe vama ca ii plina de jegosi ratati. Pe 23 septembrie am bilet de avion catre Londra.

intre timp..
UNU - Cantec pentru sanatatea ierbii..
http://www.youtube.com/watch?v=qFh-tQCz9zQ&feature=related

1 vorbe:

Anonim spunea...

23 septembrie...de majoratul meu..ai bilet de avion de ziua mea..