CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

11 iulie 2009

Leapsa mai departe de la Sascha

Ma plictisesc.

1) Ia cartea cea mai la indemana, deschide-o la pagina 18 si scrie al patrulea rand
inabusita de monotonie, de tacere, de viata idiotizata! Toate..

2) Fara sa verifici, cat e ceasul?
1 jumate

3) Verifica.
1:57

4) Cum esti imbracata?
cum am vint de-afar`

5) Inainte sa raspunzi la chestionaru’ asta, la ce te uitai?
apai tot la ceva prin calc

6) Ce zgomote auzi in afara celor produse de calculator?
ploua si-mi chioraie matele

7) Cand ai iesit ultima data si ce ai facut atunci?
in seara asta, RnB, skunk, septica si ice cofee cu rom

8) Ce-ai visat azi-noapte?
nush

9) Cand ai ras ultima oara?
azi in crasma, de la fum

10) Ce ai pe peretii camerei in care te afli?
file de calendar cu Beatles, afisul cu Folk you, poze, postere, desene

11) Daca ai deveni multimilionar peste noapte, ce ai cumpara prima data?
sase saci de coca

12) Care-i ultimu’ film pe care l-ai vazut?
Ice Age 3 :)) Grr

13) Ai vazut ceva neobisnuit azi?
Havu in camasa alba, 6 oameni care n-or putut sa pipe cu mine

14) Ce parere ai despre chestionaru’ asta?
cel mai tru

15) Spune-ne ceva ce nu stim inca.
I never wear underwear

16) Ce nume i-ai da fetei tale?
hmm, fara copii

17) Dar baiatului tau?
aha

18) Te-ai gandit deja sa locuiesti in strainatate?
aha

19) Ce ai dori sa-ti spuna Dumnezeu cand intri pe Portile Raiului?
ca o sa ma reincarnez in personajul din Rats on cocaine :))

20) Daca ai putea schimba ceva in lume, in afara de politica, ce ai schimba?
Romania, as muta-o in Siberia

21) Iti place sa dansezi?
ofcourse, dance naked under palmtrees :>

22) George Bush?
another american idiot

23) Care a fost ultima chestie care pe care ai vazut-o la teveu?
Friends

24) Care-s cei patru oameni ce ar trebui sa preia chestionaru’ asta?
prea penal. pa


Acum serios, imi zice cineva utitlitatea a doua telefoane? Maica-mea ii tembela rau, mi-o dat ieri un telefon pe Cosmote, de pe care pot s-o sun numai pe ea, ca abonamentul e facut pe firma si, vezi doamne, le trebe lor minutele nationale. Acum tre sa am grija de doua telefoane si mai ales daca il pierd pe asta e vai si amar de steaua mea ca or sa inchida tot abonamentul :)) muhaha. Aaaa si e tot Nokia, are acelasi meniu, aceeasi memorie, acelasi cacat fara clapeta.
Prin a opta cand mi-am luat telefon eram asa incantata si mandra, in a noua imi doream unu` smecher cu camera si card de n giga, acuma le-as face cadou oricui le vrea. Dar evident, societatea si mama ma obliga sa am mobil, ca pana si bunica-mea are, deci doamne-ajuta.
Am fost la Timisoara, foarte mare si frumos centrul, multe parcuri si wc`uri publice gratis. N-am vazut picior de maidanez, am fost in culmea extazului, am dormit printr-un parc si nimeni nu s-o luat de noi. Pana si cocalarii is mai educati, luati aminte cetateni ai fostei capitale culturale europene in 2007.
Ne-am intors pt ca ne-o apucat dor nebun de Sibiu si de zilele cand umblam aiurea prin centru. Sincer nush cat am stat sau cand ne-am intors. E vraiste mare de la o vreme in mintea mea.
Ice Age 3 e foarte tare. I say something, you say Grrrr. Sid e cretin rau.

Placebo - Proteje moi ..
http://www.youtube.com/watch?v=UWEuDYPkFWM&feature=related

2 vorbe:

vero spunea...

haha :)))) telefonu tau din a 8-a =)) cine mai era ca tine? sagemu ala albastru...cum as putea sa-l uit? :) si bineinteles ca mi-am achizitionat si eu in urmatoarea perioada unul identic :)) ce naiba-numa tu sa ai? :))

Summer spunea...

ahah :)) nebunie, si acuma il am undeva printr-un sertar :))