CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

21 iulie 2009

Morcheeba - Gained the world



Am starea aia ciudata cand te dor ochii de la prea mult somn si-ti curg. iti curg ochii pana in barbie si de acolo pic cu pic in decolteu. te ia cu frig pt ca lacrimile se racesc dupa ce se tarasc atat pe fata. nu, ca nu plang, numa` ca nu m-am demachiat.

La ArtMania a fost superb. Din prima zi imi amintesc perfect de Tristania si de MDB. La Opeth zaceam pe un scaun la aia de la crucea rosie. Misto oamenii, pana acum ma lua cu paranoia cand ii vedeam pe strada, mai ales pe aia mica si blonda. Intr-o zi mi-o dat un pliant antidrog cu un mar rontait de jur imprejur pe care scria weed :-??
A doua zi cacat si iubire, ungurii de la Subscribe nu mi-or placut si nici nu i-am asc pana acum. si nici de acum inainte. Tanti aia de la Nightwish ( nightfish, catfish ) e mare si blonda si mi se parea ca seamana cu Andreea Banica. si-o fost si ceva ciondaneala cu publicul bla bla. si de Pain nu-mi amintesc deloc. sorry
Duminica am fost la Luna Amara, la cetate la Cisnadioara si-a fost minunat. a intrat lumea si fara bratari ori invitatii asa ca aia care n-or venit si-or luat o mare tzeapa. Au prezentat ceva album nou, cu proiectii animate, destul de bine realizate, zic eu. Dupa episodul din 2007 de la prima editie ArtMania, cand n-or cantat Rosu aprins pt ca "nu-i mai caracterizeaza", desi publicul cerea in draci, anul asta au cantat-o unplugged si-mi cam venea sa casc. In rest au bubuit geamurile bisericii, tot respectul.
Si cam asa s-o mai dus o editie de ArtMania, continuare pan` la 4 jumate in RnB, cu pretenii la masa si vin alb de la Micutu.

Vineri incepe festivalul medieval de la Sighisoara. ma duc sa-mi intalnesc iar cheia sol, cea cu care incepe portativul verilor mele. Cel mai frumos om, cu plete crete, ochi calzi si vioara in brate. "Despartire" de la Celelalte Cuvinte cantata pe treptele cetatii, cu jumate de ora inainte sa inceapa cocosii sa cante. Vin rosu de la Dudu, mancare multa de la masa lui Joey si corturile puse-n mijlocul potecii, langa izvor, mai bine bem banii de camping. Nopti lungi la foc cu mandolina lui Kenny si o vara intreaga m-a tinut padurea cu fata in iarba si cu gandul aiurea...

Lunea viitoare plec in Vama, desi n-am chef si ma inspaimanta gandul ca o sa dau iara de mii de dobitoci de la sud de Carpati si-o sa le aud melodiosul accent da Bucuresti frate sau da Constanta frate. groaznic frate. Oricum ma duc pt Folk you, dupa imi iau catrafusele si ma mut in Corbu, poate acolo n-or ajuns inca toti dobitocii mutati da la Costinesti frate la Vama frate.

As fi vrut la ajung la Placebo dar deja cer prea mult. N-am bani, maine ma duc sa-mi depun dosarul la muistii aia de la somaj, sa iau pe doua luni macar, pana incepe facultatea, ca oricum nu ma apuc de lucru acum.
Chiar ma gandeam ca mai sunt foarte multe putine trupe in viata pe care as vrea sa le vad cu adevarat. Radiohead, Led Zeppelin cica o sa se organizeze nush ce turneu european si-or sa vina si pe la noi bla bla, U2, Pink Floyd, ACDC, Arch Enemy care inca imi plac mult, Guns daca ar mai canta impreuna, vreau Axl + Slash = love, SOAD dar si aia s-or despartit. aaa si Chris Rea dar o fost si probabil ca pana o sa mai vina la noi o sa moara.
Ceilalti is deja morti.

3 vorbe:

Teo spunea...

No,da nu te supara fata draga,da nu in tot Bucurestiul se vorbeste cu "frate".Sau nu toti cei din Bucuresti.Sunt de un an acolo si inca am accentul de acasa,cel cu care am venit la facultate.Peace out.

Summer spunea...

normal ca nu, doar ca cei care vorbesc cu "frate" sunt atat de evidenti si de "peste tot" ca, pana la urma, ei conteaza.. sau ceva de genul, oricum pt mine e deranjant. nu inseamna ca nu sunt oameni faini in Bucuresti, nu-s toti la fel.. nah pace

Teo spunea...

Deja ticurile acelea agasante cu "frate" sau "fata" nu mai sunt tipice Bucurestiului.Le-a adoptat toata prostimea de pe curpinsul acestei mandre tari.
Si e deranjant,dar dupa o vreme devine chiar un pic tragi-comic,tocmai pentru ca sunt folosite asa des.
Just my 2 cents.