CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

9 august 2009


Beau o cana mare de cafea rece. Cafea cu gust de toamna... e asa racoare afara... vecinii se intorc de la gratare, sunt inca imbracati in tricouri si le e frig. pustii din spatele blocului si-au luat geaca de trening pe ei si alearga..

Mi-era dor de un Pall Mall menthol pipat la calculator, in lumina portocalie. sa ascult Placebo si sa-mi fie frig.. iar mi-au inghetat talpile pe parchet. e toamna.

In vama veche e inca vara. nisipul e fierbinte... ieri pe ziua am stat in stuf si-am ascultat Velvet Underground..din ultimii bani am baut o timisoareana cu Criss..apoi am plecat.

Daca n-as avea urma de bronz de la slip as zice c-a fost doar un vis.

Vama s-a transformat intr-un costinesti. Doar in Tequila Sunrise e frumos noaptea, lume buna si bautura gratis. Multumesc celui care intreaba cum se fut aricii pentru multele cocteiluri..multumesc lui nenea ala mare pentru vin.. multumesc aluia cu barba pentru Monte Carlo rusesc..

Pana vara viitoare ma indragostesc nebuneste si plec doar cu el pe plaja de hippioti.

Vama e o contradictie acum. preturi prea mari, pitzipoance emancipate, libidinosi pedofili noaptea la Stuf, razie in Goblin, politie pe Strada Meduzei. Si totusi printre multele cearceafuri roz si verde tipator mai vezi si cate-o pleata neagra. sau o gagica cu flori in par.

Tzatzele noastre sunt atat de bronzate.

2 vorbe:

Mihai spunea...

sa nu uitam de familii te rog... ziua dupa ce te trezesti mahmur si vrei ca omul sa stai intins sub oribilele umbrele de paie langa sezlongurile de mamaia, auzi cate un zumzait placut de copilasi facuti in eprubeta... si hotelul cel nou care troneaza frumos intre gulag si hand... ca o rochie de mireasa pe un gandac:))

Summer spunea...

dap.. si probabil ca ar mai fi multe altele..asta e, s-a terminat cu vama.