CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

28 august 2009

Pe scara blocului miroase a vinete coapte.
Prima toamna e intotdeauna cea mai frumoasa. Singura.
Deja dupa cativa ani toamna devine insuportabila doar din cauza primei.
Atunci a fost atat de frumos.
De azi ma las de orice.
Azi fac planuri sa-mi cumpar laptop in rate din salariu. De la 1 sept sunt angajata cu contract.
Oricum marea tot acolo ma asteapta, cum adica sa nu te mai gasesti pe drum, cum adica nu mai poti? astea-s prostii de adolescenta intarziata. Grow Up !
Toamna asta merg la facultate, am primul job si un apartament in care locuiesc singura.
In ziua de salariu o sa-mi cumpar lumanari de la Str Mitropoliei, e un magazin acolo si anul trecut imi mai cumparam din cand in cand cate una. O sa-mi iau esarfe de la mall. Nu mai am aproape niciuna, le-am impartit la toata lumea si-am ramas fara. Oricum erau din alea ieftine.

Iar tu...

6 vorbe:

alex spunea...

flori de dor la geamul meu...
luna canta valsul tau...

vine vremea buzelor crapate, aproape uitasem... :(

Teo spunea...

Intri si tu in categoria sibienilor care nu vor sa plece din Sibiu si fac facultatea acolo?
[Just curious].

Anonim spunea...

misto.merci.

Summer spunea...

@ teo - o sa-ti dai seama pe parcurs, keep on reading ;)

@ sascha - am discutat intre timp :D

Teo spunea...

:)) Subtil.Dar cunosc multe cazuri care ar confirma regula.Oricum,chiar daca tu ai fi exceptia,nu m-as astepta sa te vad prin Bucuresti anytime soon:p(la facultate,that is)

Anonim spunea...

discutaram, da.dar tot ma incadrez:))
te-am nominalizat la mine pe blog la blogul de aur.te pup.