CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

5 septembrie 2009

Am inteles utilitatea a doua telefoane.
atunci cand nu esti in stare sa-ti platesti orange`ul mai dai cate un telefon de pe cosmote. asta pana vine factura si vede maica`ta ca ai vorbit 100 minute nationale.
mie nu-mi place sa vb la telefon. decat cu Stimpi. dar zilnic vb cu mama cam o ora, cu taica`mio, cu bunicii si alti crocodili si surubele.
S-a intors sora`mea in sibiu, sta 3 saptamani si dupa plecam in uk. maine seara facem sedinte de spiritism pe dnb. :)) de la laptopul ei scriu, calculatorul meu zace stricat pe dulap. imi iau laptop cu 200 lire, trag pamant pe hurdubaia asta, ca de cand o am tot sticata e.

Ma intorc in vama. luni. NU MA MAI INTORC.

Mananc Ginger Nuts, au gust de british rain, mi-amintesc de ziua cand am hranit lebedele de pe raul din Birmingham, cu magarul de Dani si aveam caciula de nigga bazat ca ploua. Foarte frumos in uk. POATE NU MA MAI INTORC.

Cea mai frumoasa melodie de la Beatles. Poate ajung la Liverpool. Oricum e de ajuns sa fumezi o tigara rulata in ploaie si deja il vezi pe Harrison cum ii canta lui Lennon. si vezi tot felul de gagii blonzi, cu paltoane si freze dragute si nu mai vrei inapoi in tara sa dai aproape doar de cocalari sau tigani sau morandorixi metrosexuali.
http://www.youtube.com/watch?v=ieJDbxRH-ck

Ar fi frumos sa fie frumos si la noi. M-am scarbit de tot jegul, de miile de tiruri care trec zilnic prin Vasile Aaron. de prea multii cersetori de la intrarea in real care agaseaza straini germani. de toti vanzatorii care se uita la tine ca la ultimul om si te servesc in scarba. de gropi. de trenuri imputite. de bitanga-tarfa de vis a vis care juma de zi lasa TV`ul la maxim pe atomic. de taranii de oras, care urla pe strada si intorc capetele dupa femei, ce i-as bate daca as avea muschi. de taximetristii de la silvana, crasma imputita de manele de langa RNB aka "la cocalari". de stirile de la ora 7 care incep cu "Monicai Columbeanu i-a fost suspendat permisul!!". de gentile Coanei Udrea.

In primavara am cules flori de salcam si ii le-am dat lui. un Mihai din Brasov, student aici, cu par saten si privire dragalasa. canta la chitara atat de trist si de frumos ca cei 10mii n-au fi insemnat nimic. Am pus florile in cutia cu bani si-am plecat. s-a oprit din cantat, le-a luat in maini si si-a scaldat fata in ele. le-a purtat la capatul grifului..
Azi l-am reintalnit. eu in negru, el la fel de luminos. mi-a zis ca e bine, mi-a zambit cu suflet. am plecat, ma grabeam. mi asa de ciudat, am mai cunoscut oameni cu care mi-am dorit foarte mult sa povestesc, fara sa-mi rotesc privirea plictisita ori sa-mi fie imposibil sa articulez cuvintele, dar niciodata n-am "apucat" adica avut curaj sa-l chem la un ceai.

Uite si tu ce melodie frumoasa