CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

9 septembrie 2009

Iti zic eu, e foarte dificil sa transcrii din "Fragmente" de Autor Necunoscut. si mai ales de la o tastatura straina.
Daca imi mai zice cineva vreodata ca ma duce in vama si dupa se trage pe ... am sa-i rup degetele
de la mana stanga si-am sa ii le infig pe rand in ...
deduceti voi ...
CUR, sa fie clar.
anyways.
La Sighisoara o sa fie de prin 17 ceva festival de film romanesc, scurt/lung metraje, iar unul dintre dintre programe presupune rularea unor filme despre bun simt, in viziune personala. adica iti iei scula si te apuci sa filmezi, trimiti la nush ce adresa pana prin 14 si poate o sa participe si al tau.
asta cu bunul simt mi-o cam rupt fashul.
zilele astea am vorbit numai in engleza, a venit sora`mea cu ceva gagiu preten bun si m-or carat dupa ei peste tot. defapt, peste tot`ul asta trebuia sa insemne Vama.
am plecat din sibiu duminica, eu cu gentuta colarata si costum de baie, ochelari de soare si eternele sosete galbene, hai sa mergem, zic, vine iarna si pana in mai nu mai exista sanse sa stau pe plaja asa cum imi place mie, cu sticla de timisoareana, sa mor de soare si vant.
dar s-or tras pe cur, nush sigur daca pe acelasi sau separat, but anyways, i-am facut sa-mi promita ca mergem la Liverpool. Probabil ca o sa-mi iasa frustrarile pe urechi daca nu.
Astia doi cica is best friends. si se cearta in fiecare zi. nu scandaluri si urlete, dar nu-si mai vorbesc cate o ora, schimba priviri de genu "hai marsh, eu am pedigree, tu nu". dracu stie ce-si zic de se impaca, dupa iar si tot asa.
si eu asist. ma uit, ascult, asta incepe si vb repede si pierd firul. un englez care vb repede e ca un retardat, astia de prin Vasile Aaron probabil o stiti pe Andreea.
omg.
bunul simt intre prieteni. am facut si eu greseala asta de trei ori. am uitat ce inseamna respect, vorbeam fara retineri, nu prea gandeam, imi permiteam orice. eram asa de apropiata ca bunul simt scazuse direct proportional. acum mi-am invatat lectia. oricum cei trei n-au ramas in urma, ei inca traiesc si merg pas la pas cu mine. dar doar eu ii vad. ei isi mai amintesc uneori.
cred ca e vorba si de un sentiment al posesiei. astia doi chiar au impresia ca or sa fie prieteni foreverandever:x:x:x si de aia is permit sa se poatre asa. dar pana la urma or sa se sature amandoi.
asa credeam si eu. credeam ca astia trei o sa-mi ierte fiecare scapare, ca n-or sa bage in seama ce fac sau ce vorbesc. dar n-a fost asa. si fata de acum cativa ani acum sunt mai saraca cu trei prieteni.
daca as putea fi coerenta cam asa ar fi filmul meu despre bun simt.
si daca as avea o camera video.

fara nicio legatura
The Kinks - Waterloo Sunset




II
astazi am vazut o pisica vanand un porumbel.
porumbelul, ca o umbra schioapa, batea din aripi.
pisica il pandea cu burta lipita de asfalt.
prostul ! n-a zburat nici cand a vazut-o venind in fuga.
s-a speriat poate. s-a blocat.
cine stie.
pisica a plecat cu el. cativa fulgi ii se mai desprindeau din aripa ce se tara pe asfalt.
tu unde esti ?

1 vorbe:

Anonim spunea...

Blue Foundation-Bonfires=>inspira toamna, o sa ma intelegi.
imi pare rau ca ne-am certat in vama.
mai stii cat am ras a doua zi?nici noi nu mai stiam de ce.
te iubesc femeie.las ca-ti explic planul de a supravietui toamna asta.promit ca e genial.
am bac si criza pre-majorat.
mi-e pur si simplu groaza.
te pup iubi.te pup!