CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

8 noiembrie 2009




Divortam, asa-i?

Mai stii cand inceram sa te redesenez si tu te incapatanai? si-mi rupeai incruntat creioanele sau imi toceai varful si ramaneau numai aschii si te zgariam pana la sange ?
pe hartia vietii tale nu apucam sa fac niciun desen. la sfarsitul fiecarei vieti imi ramaneau doar amprentele degetelor imbibate in sange si carbune de creion.
iti striveai nemultumit propria-ti foaie si o aruncai inapoi in cosul de gunoi al sufletului meu, speriat de isteria de culori ce ramanea sclipind in aer de fiecare data cand ma tinteai.
am fost pictorul ratat al vietii tale, prea frustrat si prea orb.
asa zici tu.
eu ma disculp, ai fost muza vietii mele, o muza prea indaratnica si prea gros imbracata pentru vara din ochii mei. muza tragica si mereu nemultumita de conturul pe care buzele mele il premeditau pe asfaltul noptii in fata ta.

Mai stii dimineata de aprilie cand ne-am impartit rasaritul si prima tigara impreuna ? Atunci am incercat intaia oara sa rup din soarele de-abia trezit si sa-ti manjesc ochii si buzele cu zambet de culoare si tu nu m-ai lasat, nefericitule ! te chinuiai sa tragi din tigara pe care buzele mele au udat-o inaite si sa scoti fum cenusiu si sa ridici pereti intre noi, bariere spoite cu nimicul fricii.

acum
"Tu unde naiba mai esti in toata iluzia asta??"
"In spatele usilor"

usile alea mereu inchise, nu? mi-ai fost Morrison`ul incomplet al vietii mele din clipa in care n-am reusit si pana am renuntat. si-mi esti si acum cand divortam. te injur amarnic, stii tu, du-te dracu.. unde esti?


Sun, sun, sun
Burn, burn, burn
Soon, soon, soon
Moon, moon, moon
I will get you
Soon!
Soon!
Soon!