CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

8 noiembrie 2009

Come on baby light my fire ..

Ne-am chinuit sa-nnebunim atatea nopti.

sa ne scurgem trupurile putrede la canalul din care goange mari ne invadau toaleta vietii.
scarba de goange ne cobora pe tevi ruginite-n jos
cu felinare si faclii ce ne cresteau uman din mana dreapta
pretinzand a fi lumini calauzitoare.

mirosuri de voma ni se scurgeau pe pleoape
si deliram
si ne scurtcircuitam continuu luciditatea cu apa amara a lacrimilor.

ne paseau pasii unde alti pasi n-au pasit inca niciodata.
pasii nostri incaltati in adidasi cu luminite
pasii nostri incaltati in adidasi de copii.

respiram canalizarea cartierului cu plamanii plansi si gura uscata
si ne infruptam degetele din viata subterana
lasand in urma noastra urmele a patru degete
ce se adanceau in adancul vietii.

n-am ajuns niciunde si nu-mi amintesc sfarsitul aventurii noastre.
oamenii toti se scald intr-un canal si jegul lor se preschimba in goange.
in intuneric ele urca tevile ce noi am incercat sa le coboram si ne intra in casa.

e prea lumina la noi.
de aia n-am innebunit inca.
intelegi tu ?