CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

31 ianuarie 2010



absolut intamplator

te-ntreb din trei minute cincizeci in trei minute cincizeci daca vii la o plimbare in parc ?
si tu-mi amani pe maine.

cert e ca maine o sa bata vantul.

maine vom apasa rotita de la bricheta de zeci de ori pe minut enervant de in zadar
si vom face din palme scuturi anti-vant.
vom fuma in graba in statia de autobuz.

azi mi-e gol inbox`ul si folderul spam e empty si toti sunt busy pe mess.

azi i-am citit toate poeziile lui Andrei Ruse. l-am gasit mergand din blog in blog,
ca ce sa fac altceva daca tu nu vrei sa vii la plimbare.


Frown
de Andrei Ruse
2006-05-01


" nu ştiu de ce în ultimul timp
trebuie să mă încrunt ca să fiu real
altfel visez
mi-o ia mintea aiurea în tot felul de oraşe
care poate chiar există
culorile se decolorează treptat
contururile se pierd şi astfel nici nu mai ştiu
urc în tramvai sau într-o adunătură de suflete ?
parcă ar fi iadul
cauciucul acela călcat în mii de feluri
îmi pare smoală
iar oamenii ţipă
( sau vin de la serviciu )
nu mai reuşesc să împart lumea în două
versurile mele devin graffitiuri pe teatrul naţional
titlurile-s rutele scrise sub numărul de la trolee,
ăsta e numărul paginii
sau chiar e 21 ?

femeile poartă cireşe după urechi
şi ghiocei ?

mi-e frică de la atâta încruntare
să nu strivesc ochii şi să orbesc
aşa că mai las capul pe spate uneori
cerul e mereu acelaşi "

http://andreiruse.ro/

cred ca e a mia oara cand o ascult si aceleasi scene imi trec prin minte. drumul dinspre mangalia spre vama cand am facut 19 ani, masa aia de langa usa din RnB la care stateam inghesuiti vreo 10-15 oameni acum trei patru ani, acum doua toamne cand am baut o sticla de jack si una de tequila cu dani si-am supravietuit, ultima zi de artmania 2009, o anume noapte asta vara cand am plecat desculti sa cumparam tigari din statie din vasile aaron, si combina muzicala a mamei, caseta cu Chris Rea si eu dansand intr-o rochita mirosind a cocolino.

1 vorbe:

alex spunea...

:|
sub arini e un submarin! alb si copii se dau cu sania...
nu mai fii trist, copil, ingropam bucurii intr'o mare de biti... ce daca'i imboxul gol?
>:D<