CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

3 februarie 2010

Weekend cu mama

Din categoria de filme incalzite la bricheta in lingura, gen Trainspotting, Requiem for a dream, Candy si altele care nu-mi vin in minte acum, am vazut azi unul romanesc, cu Andreea Popescu in alta ipostaza decat in telenovele de pe Acaaaasaaaa, "Weekend cu mama". Comentariile n-au rost, cei care va cautati vena sper sa n-o gasiti niciodata.


3 vorbe:

Raluca Cocuț spunea...

Adela* Popescu :)

Filmul e unul foarte educativ, şi dacă chiar vrei să înveţi ceva, ar trebui să faci o vizită la o clinică de dezintoxicare. filmul nu pune prea mult în valoare suferinţa celor care au consumat dava. aici e doar povestea banală a unei puştoaice care, "părăsită" de maică-sa, întră în tot felul de anturaje dubioase şi se apucă de droguri. e o situaţie tot mai des întâlnită. şi mai ales, nu moare din cauza unei supradoze, aşa cum te aştepţi. fapt ce vrea să sublinieze că totuşi, drogurile nu sunt cea mai gravă problemă la momentul de faţă. poţi să bagi în tine dava până nu mai poţi, dar până te omoară ea, "încet şi sigur", vine unu' şi-ţi dă în cap. şi s-a dus naibii tot "încetul şi sigur" pe care ţi-l provoacă davaua.

nu consum droguri, dacă ce-am spus îţi pune semne de întrebare. dar îi înţeleg pe cei care o fac. în fond, fiecare cu viaţa lui.

şi oricum, important este totuşi să-ţi găseşti vena cum trebuie.

Summer spunea...

am postat filmul aici doar pt ca nu-mi amintesc sa fi vazut unul romanesc tratand consumul de heroina. nush cata publicitate i-a facut Mediapro, dar eu l-am gasit intamplator si nu m-a impresionat.
daca vroiam unul educativ, puneam trailer`ul de la Requiem for a mdream si lansam intrebarea "Gagici, cum slabim mai usor, ne combinam la heroina sau bagam pastile de slabit?"
dar nu-i loc de glumit cand vine vorba de droguri "grele" .
a da, intr-adevar, e cel mai comod sa zicem fiecare cu viata lui. de ce ne-am complica ?

alex spunea...

sincer a fost mai bun decat ma asteptam... si'ti multumesc...
restul e perceptie proprie....
te pup si chiar mai mult decat atat...